Çapa Randevu – çapa tıp fakültesi – çapa tıp fakültesi randevu – çapa tıp fakültesi hastanesi – çapa randevu alma – çapa online randevu – çapa diş randevu – çapa hastanesi randevu alma Sistemi

İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ ONLINE RANDEVU SİSTEMİne aşağıda verilmiş olan linke tıkladığınızda giriş yapmış olacaksınız.

karşınıza gelen ekranda gerekli olan alanları doldurun e-posta adresini yazmazsanızda olur.

Altı kısımda güvenlik kodu var kutucuğun yanında görmüş olduğunuz harf ve rakamları kutuğa yazdıktan sonra devam diyeceksiniz.

Karşınıza gelecek olan yeni ekranda ise bölüm ve saatleri seçebilirsiniz.

Hastane Resmi web sitesi:http://www.istanbul.edu.tr/itf/

Randevu almak için tıklayın

Randevu kontrol için tıkla

28 Yorum Yapılmış “Çapa Devlet ( Istanbul Tıp Fakültesi) Hastanesi Online Randevu alma” Konusu için..

  1. Mahmut diyor ki:

    Dube otltrasyon

  2. kürşat.akbulut diyor ki:

    hepotoroji

  3. Ümüş diyor ki:

    Kalp ve Damar ve cerahhi

  4. fedil GÜLÇİN diyor ki:

    İÇ HASTALIKLARI

  5. fedil GÜLÇİN diyor ki:

    ORTUPEDİ

    • pramid diyor ki:

      Çapa ( İstanbul Tıp Fakültesi hastanesi ) hastanesi Randevu taleplerini Lütfen resmi web sitesine uygulamaları takip ederek yapınız

  6. mehmet özlü diyor ki:

    randevu onlıne sisteminizin açılış kapanış saatlerimi var. hangi saatlerde randevu online sistemine gireyim. ayrıca rendevu siteniz şeffaf olmalı. hastane sitenizde kişişel güzel bayanların sitelerin ne işi var. hastane yönetimin durumu incelemesi gerekir. eleştiri anlamında yazmıyorum.

  7. Evren diyor ki:

    Editör düzeltmesi:

    Sizin gibi değersiz ve kendini bilmezlerin bir şeylerin sahiplerini düşünerek sağa sola küfür saçmaları kadar saçma bir durum olmaz gerçi kişiliğinizi yansıtan bir durum

    Çapadan randevu almak için gece 12den sonra başlarsanız mutlaka 7 gun sonrasına alıyorsunuz

  8. pramid diyor ki:

    Arkadaşlar gece 12: den hemen sonra yani 1 dakika geçtikten sonra yeni gün sisteme düşmektedir. yeni günden kastım ise 7 gun sonrasıdır.

  9. fadime diyor ki:

    randevu alma yerinde diş hekimliği yok kaç gündür arıyoruz bulamadık yardımcı olurmusunuz

  10. FUNDA diyor ki:

    MERHABA …. LEVENT SANDIKÇI YI TANIYAN VAR MI ? BU HASTANEDE DOKTOR ASISTANLIĞI YAPİYORDA .. ONA ULASMAM GEREK YARDIMCI OLUR MUSUNUZ ?

  11. Hakkı YAMAK diyor ki:

    Eşim Kanser hastası. Geçen yıl iki kez göğüsten amaliyat oldu.göğüsü alındı. altı aylık kontrolleri var. Bir aydır sürekli gece ve gündüz randevu almak için Telefonla ve İnternetten arıyorum bir türlü randevu alamıyorum. Yardımcı olunursa memnun olurum.

  12. merve diyor ki:

    annemmin eli çok agrıyo ve şişme oluyo geceleri agrısı çok oluyo ve geceleri uyanıyo uyamıyo bu acaba sinir sıkışmasımı bilgisayarda biz baktık şikayetleri sinir sıkışmasına uyuyor acaba sinir sıkışması olabilirmi

  13. merve diyor ki:

    ya lütfen annemin eli çok agrıyo bişeey diyin kütfen

  14. merve diyor ki:

    ya lütfen annemin eli çok agrıyo bişeey diyin lütfen

  15. murat kaya diyor ki:

    çapadan bir türlü diş ve cildiye için randevu alamıyorum telefonla randevu sistemini boşuna koymuşlar eğer bunu okuyan bir yetkili olursa bari telefonla irtibata geçseler

  16. elvan diyor ki:

    Merhabalar benim diş yapım çok bozuk fakat çapadan online randevudan diş polikiliğini bulamıyorum yardımcı olursanız mennun olurum iyi akşamlar

  17. İLKNUR TİFTİK diyor ki:

    oğlumun dişine tel takılacak bağcılar çapaya git dedi ama burada diş bölümünü göremedim 2 aydır uğraşıyorum hiç bir hastaneye randevu düşüremiyorum neden telefona bakmıyorsunuz randevu talebini önemsemiyorsunuz insanlar mağdur lütfen işinizi hakkıyla yapın. yardımcı olun lütfennnnnnn.

  18. gökhan dogar diyor ki:

    çapadan diş randevusu aldım ..tarih verdi ama saat vermediler..saat verilmiyormu diş randevularında??

  19. EYÜP diyor ki:

    EEE GENCLER BN DİŞ UZMANI EYÜP TATLITUĞ DİŞLERİNİZ İTİNA İLE KIRILIP DÖKÜLÜR SORULARINIZ İÇİN ASİSTANIM ORHAN BEYLE GÖRÜŞEBİLİRSİNİZZZ

  20. sucuk diyor ki:

    EYÜP SEN BENIM DİŞLERİ YAPSANA BUNUN KARSILIGINDA SANA SUCUĞUMU VERİRİM SUCUK YERMISIN LAVUK BILGI PAYLAŞIMI YAPILIYOR BURDA SENIN ISIN YOK SEN GIT KAHVEDE OKEY OYNA ARKADAŞLARINLA BIRBIRINIZIN ANASINA AVRADINA KUFUR EDIN ONDAN SONRA GULEREK BIRBIRINIZ FALAN FILAN ATARA GEREK YOK

  21. niyazi zengin diyor ki:

    slm arkadaşlar.ben ne kadar ettiysem internet üzerindende telefonlada randevu alamıyorum dişlerimi yaptıracam..yardımcı olursanız sevinirim..

  22. sudenur ay diyor ki:

    günlerdir hatta aylardır randevu almaya çalışıyorum alamıyorum
    artık bıktım bu sistemden yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  23. MUHAMMET diyor ki:

    İNTERNETTEN DİŞ İÇİN RANDEVU ALINMIYOR.NE ZAMAN DİŞ İÇİN RANDEVU ALSAM YOK

  24. ZELİHA KIZILÖRS diyor ki:

    DİŞ BÖLÜMÜNE RANDEVU ALAMIYORUUUMMMM

Yorum Yap